Thuiszorg Forever Care doet er alles aan, om cliënten zo goed mogelijk te verzorgen, verplegen en te ondersteunen. Ondersteuning wordt indien mogelijk en wenselijk op een gepaste manier geboden aan de naaste(n) van de cliënt. Desondanks de geboden ondersteuning kan het voorkomen dat een cliënt of diens naaste(n) niet helemaal tevreden is.
Bent u ergens ontevreden over? Dat vernemen we dan graag! U mag altijd kwaliteit van ons verlangen. Kwaliteit komt niet van zichzelf tot stand. Kwaliteit ontstaat uit de wil om te verbeteren en open te staan voor kritiek. Wij hebben u nodig om ons op zaken te attenderen die minder goed lopen, want daar kunnen en willen wij van leren. U kunt uw op- of aanmerkingen mondeling en schriftelijk kenbaar maken bij de zorgleverleners of bestuurder Secil Dogrusoz van Thuiszorg Forever Care. U kunt uw op -en aanmerking ook op papier zetten en e-mailen naar klachten@thuiszorgforevercare.nl of per post sturen naar (Thuiszorg Forever Care, Margaretha van Hennebergweg 63B, 2552BD Den Haag).
Thuiszorg Forever Care is aangesloten bij de externe en onafhankelijke klachtenregeling van Klachtenportaal Zorg en de daaraan verbonden, door het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport erkende, geschilleninstantie KPZ. Op www.geschillencommisiekpz.nl vindt u hierover meer informatie. Als u met de directe zorgverlener of bestuurder Secil Dogrusoz er niet uitkomt, zal bestuurder Zehra Dogrusoz van Thuiszorg Forever Care uw klacht die per brief of mail is ontvangen, doorsturen naar Klachtenportaal Zorg. U kunt ook met uw klacht direct terecht bij Klachtenportaal Zorg. U kunt bij hen terecht door een e-mail te sturen via info@klachtenportaalzorg.nl of door het klachtenformulier op www.klachtenportaalzorg.nl in te vullen. Op www.klachtenportaalzorg.nl vindt u het klachtenreglement en de klachtenprocedure van Klachtenportaal Zorg. Op www.geschillencommisiekpz.nl vindt u het geschillenreglement van de geschilleninstantie KPZ.
Als de klachtenprocedure wordt gesloten zonder resultaat, zijn ook de werkzaamheden van de klachtenfunctionaris beëindigd. Als de klacht door u wordt doorgezet naar de geschillencommissie, neemt deze commissie de zaak volledig over. Hiervoor kunt u terecht bij de onafhankelijke Stichting Geschilleninstantie KPZ. Op www.geschillencommisiekpz.nl vindt u hierover meer informatie. De klachtenregeling van Thuiszorg Forever Care kunt u opvragen bij bestuurder Secil Dogrusoz.